Pages

Friday, July 22, 2011

Kalau hari-hari camni

Assalamualaikum ^^

Rasa macam disayangi. Macam biasa pergi kerja, hari ni abang ipar hantar ke LRT station (selalu menapak dari umah dalam 10 min)  lepas tu redah segala macam jenis manusia, pagi ni duk sebelah india ouh.. sangat sedap perfume yang dia pakai, rasa macam x penah bau kat kedai-kedai perfume yang ada~ heeeee balaghah sket :P

Sampai opis, tunjuk rajin tekun skit. Macam besa ari jeemaat semangat lain macam coz sok nak cuti then kebetulan petang ni nak balik kampung~ yeay!!

Bos dengan selamber ~ ema dah sarapan blum?? Posa ke?
Aku tekojut terus jawab ~ dah sarapan b4 datang keje tadi, xpose pun..
Bos ~ erm.. nah amik ni, double bekfast pagi ni.. J
Aku ~ adeeeii kenyang nya.. thanks bos. ^..^



menda alah ni bos kasi pagi-pagi buta~
Farah datang department aku, so. sedekah kat dia separuh. aku..? separuh jelah..


Department aku, kalau bab makan memang tak bleh tahan. Ada je makanan yang nak kena hadap. Tengahari ni diorang blanje makan nasi ayam kampung.

Encek engineer (pakcik-pakcik dah ni) ~ nah ema, saya bagi nasi kat awak dengan ayam yang paling besar.
Ema > humaakk aii, burger pun baru masuk en. Isa oooii.. adeei.
Encek engineer > aku tengok ko kecik je, tak besau-besau. Make sure dah abis intern ni, ko dah besar eh..? hahaha
Ema > uuuiii cita-cita, ada hati nak suh saya besar..? bluek! Heheehe

Diorang ni bab nak mengenakan aku, cukup pandai :P


Lebih kurang camni la,  nasi + ayam kampung separuh + sayur campur goreng.
dapat habiskan separuh sahaja, nak meletup perut aku ari ni.

Disebabkan hari ni ari jeemaat, so that masa bersenggang pun melambak. Akak Lia, department aku ni ajak jalan-jalan Suria,KLCC jap. Aku pun dengan bosannya, jom la akak. Pusing-pusing butik-butik kat situ, then masuk cold storage.

Kak Lia > nah ema..
Aku > ape ni kak? Orang dah tak bleh masuk ape dah ni
Kak Lia > amik la, akak dah bayar. Sape nak abiskan?
Aku > sape suh akak beli..?
Kak Lia > Dah amik-amik, jangan ngade-ngade.

amik kau. tambah lagi la berat aku~

Kalau hari-hari camni, alamatnya body macam di pam-pam.. then wallet pun makin kembung! kehkehkeh. sape nak bagi ye dak..? rezeki Allah..

malam ni plak, makan masakan mak, rezeki lagi tuuu ;)


Moral of the story : Buat baik berpada-pada, mulut jahat jangan sekali hehe
p/s : sume pic, encek Google yang kasi


No comments: