Pages

Friday, July 1, 2011

Nescafe tarik kurang manis 1!



Morning everybody..

Tengok title agak mengiurkan segala urat tekak & air liur menitis2 jatuh ke bumi.. ohohoh

Kira kalau hirup menda alah air ni sambil wat keje dalam aircond sejuk-sejuk ni memang terbaek lah! Aku tak tau la bape darjah celcius la diorang pasang kat opis ni. Tak reti rasa sejuk ke hape, aku ni siap sejuk tak ketahuan hala dah ni. Siap pakai cardigan bagai, kalau ada toto campuq bantal 2 bijik. Uishhh! Syok ooo hehe. Tak hagak-hagak eh ekau.

Disebabkan masalah kesejukan ni la dah rasa macam tinggal kat kutub utara. Dengan rajin nya jalan-jalan kat pantry wat la air Nescafe ni, memang x hagak. Duk opis siap wat tarik-tarik lagi. Akak yang kat pantry tu, siap gelakkan aku. (geleng kepala dia. hehehe)

Alahai sedapnya la.. (masuk bkul, carry sendiri ^..^) aku la puji, dah aku je yang merasa. Heeee

Dah sedap kau menghirup Nescafe panas-panas. Haaa hambek la habuan.

Kepala berpinau-pinau. Pening bagai. Baru sedar diri yang aku memang tak bleh amik air ni.Dari masalah sejuk skg ni timbul plak dah masalah sakit palo! Aduhaiiii. Tegang segala urat tengkuk. Dah lama tinggalkan habit minum Nescafe ni, sejak lepas minum 3 tahun lepas jadi meggeletar tangan-tangan kalo amik air ni lebih2. So, aku amik keputusan. Dah tak yah gatal nak minum.

Tetiba rasa teringin membuak-buak nak merasa balik air ni ari ni. Aku tengok balang Nescafe baik punya parking kat pantry ni. Siap melambai-lambai panggil aku suh rasa nikmat dia. Adeiihai. Memang den tak bleh tahan punyo. Ekeh keh keh. Skang ni ha, padan muko! :P

Dalam duk menahan sakit palo ni, baru dapat formula, If teringin sangat mcm orang mengidam anak sulong tu. Tambah la milo skit. Jadi “neslo” tak bleh buto-buto Nescafe saje. Hokey..? huhu.

Akal waras mula berkata :Apehal baru timbul idea ni..?

Hati yang suci menjawab : dah tadi ko gelojoh sangat.

~~~okey…

Tetiba kan letak pic ni? Hakhak saje nak over pose mcm comey. :P

(tingin nak jadi kecik balik, bwk Thomas ni.. ^__^)

No comments: